Bc. Kateřina Kuncová

Bachelor's thesis

Analýza spokojenosti zákazníků malých a středních firem

Customer Satisfaction Analysis in Small and Medium-Sized Enterprises
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je na základě zpracovaní teoretických východisek problematiky spokojenosti zákazníků malých a středních firem, zrealizovat analýzu spokojenosti v podmínkách koupaliště ve Spešově a zároveň navrhnout možná řešení, které povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Abstract:
The aim of my bachelor´s thesis is to analyze customer satisfaction in conditions of the swimming pool in Spešov, and also propose solutions that will result in increased customer satisfaction based on the theoretical background issues of customer satisfaction of small and medium- sized companies.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 7. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 9. 2016
  • Supervisor: doc. Mgr. Ing. Renáta Ježková, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ing. Mgr. Jan Hrnčíř, MBA, LL.M.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting