Analýza spokojenosti zákazníků malých a středních firem – Bc. Kateřina Kuncová
Bc. Kateřina Kuncová
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků malých a středních firem
Customer Satisfaction Analysis in Small and Medium-Sized Enterprises
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je na základě zpracovaní teoretických východisek problematiky spokojenosti zákazníků malých a středních firem, zrealizovat analýzu spokojenosti v podmínkách koupaliště ve Spešově a zároveň navrhnout možná řešení, které povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků.Abstract:
The aim of my bachelor´s thesis is to analyze customer satisfaction in conditions of the swimming pool in Spešov, and also propose solutions that will result in increased customer satisfaction based on the theoretical background issues of customer satisfaction of small and medium- sized companies.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/m3n8y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2016
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Renáta Ježková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ing. Mgr. Jan Hrnčíř, MBA, LL.M.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Zdaňování
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty
Karolína Pleskačová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla