Alternativní předškolní vzdělávání " Lesní školka" – Mgr. Pavlína Héčová
Mgr. Pavlína Héčová
Diplomová práce
Alternativní předškolní vzdělávání " Lesní školka"
Alternative pre-primary education " Forest day care"
Anotace:
Práce je zaměřena na alternativní předškolní vzdělávání „ Lesní mateřskou školu“ Popisuje alternativní vzdělávání a věnuje se základním typům alternativních škol, které lesní mateřská škola využívá při své činnosti. Zaměřuje se na environmentální výchovu a prezentuje činnost lesní mateřské školy a její možnosti u nás. V práci je také zpracován projekt „Strašidla a strašidýlka.“ Jedná se o týdenní projekt …víceAbstract:
The work focuses on alternative pre-school education "Forest nursery school." Describes the alternative education approach and basic types of alternative schools the forest nursery uses in its activities. Focuses on environmental education and presents activities of the forest nursery school and its options in our environment. The work also contains a project named "Bogeyman and little bogies." This …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lwykb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
- Vedoucí: Mgr. Radim Slaný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Lesní pedagogika
Jiří Čech -
The Importance of Empowerment for Environmental education: A Case study in Czech Free Democratic School
Róza Fadrná -
The Integration of Selected Thematic Areas of the Cross-Curricular Subject Environmental Education into English Language Lessons
Alexandra Müllerová -
Vzdělávání a další profesní rozvoj pedagogů v lesní mateřské škole XY
Natálie KÁLECKÁ -
Muži-pedagogové v lesních mateřských školách
Dagmar Suchomelová -
Děti z lesních mateřských škol na tradiční základní škole z pohledu rodičů a pedagogů
Martina Čejková -
Význam přírody jako vzdělávacího prostředí - jak jej interpretují pedagogové lesních mateřských škol
Kateřina Rychterová -
Vztah mezi očekáváními a praktickou zkušeností u pedagogů plzeňských lesních mateřských škol
Kateřina TREYBALOVÁ