Marketingová strategie vybrané neziskové organizace – Ing. Michala Měřínská
Ing. Michala Měřínská
Diplomová práce
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
The marketing strategy of a selected non-profit organization
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou využití marketingu v neziskových organizacích. Teoretická část práce vymezuje základní problémové oblasti – definuje neziskový sektor, po-jem marketing a specifika využití marketingu ve veřejném sektoru a zabývá se tvorbou mar-ketingové strategie neziskové organizace. V praktické části je věnována pozornost konkrétní neziskové organizaci – občanskému sdružení …víceAbstract:
The thesis is focused on marketing usage in non-profit associations. Theoretical part enclose essential problem spheres - defines non-profit sector, marketing conception and specifics of marketing usage in general public sector and considers of marketing strategy. Practical part pays attention to extensional non-profit association - civil association Nová Morava - civil association for development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d4o08/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
- Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie Valašského muzea v přírodě v době pandemie
Milan Sedláček -
Návrh marketingové strategie v neziskových organizacích
Jan Woznica -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Marketingová strategie neziskové organizace AFS
Dominika Muschaliková -
Marketingová strategie neziskové organizace Rodinné Integrační Centrum z.s.
Lucie Seková -
Marketingová strategie neziskové organizace Greenpeace
Hana Nguyenová -
Marketingová strategie komunikace v online prostředí pro neziskovou organizaci
Jaroslav Šimůnek