Marketingový průzkum trhu s pivem ve vybraném regionu – Bc. Aneta Badalcová
Bc. Aneta Badalcová
Master's thesis
Marketingový průzkum trhu s pivem ve vybraném regionu
Market research with beer in the selected region
Abstract:
Cílem diplomové práce je charakterizovat trh s pivem v České republice. Dále stanovení činitelů, které tento trh ovlivňují a v neposlední řadě identifikace novodobých trendů u nás i ve světě. Jako hlavní cíl této práce je charakterizování ideálního restauračního prostředí na základě preferencí spotřebitele, pomocí vhodného marketingového dotazníku. Získaná data a jejich analýza by měla být přínosem …moreAbstract:
This thesis aims to characterize the beer market in the Czech Republic, determine factors that affect the market and identify the modern trends in our country and in the world. The main objective of this thesis is to characterize the ideal restaurant environment based on consumer preferences, using a suitable marketing questionnaire. Obtained data and their analysis should be beneficial to both existing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Josef Los, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Agronomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of AgronomyMaster programme / field:
Agricultural Engineering / Agribusiness
Theses on a related topic
-
Vlivy a dopady "protikuřáckého zákona" na změnu chování spotřebitelů a prostředí restaurací v ČR
Jaromír Válek -
Implementace výsledků průzkumu prostředí do řízení vztahů se zákazníky
Přemysl Dvořák -
Marketingový průzkum u potenciálních zákazníků dřevostaveb
Lucie Neužilová -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Marketingový průzkum zákazníků cestovních kanceláří
Tomáš Kortus -
Marketingový mix vybrané prodejny
Horká Horká -
Marketingový mix vybrané společnosti
Robin Hrňa -
Marketingový průzkum pro vybraný produkt na zahraničních trzích
Martin Šorma
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights