Ing. Klára Janečková

Bachelor's thesis

Psychologická analýza marketingové komunikace značky kvality KLASA - ocenění zemědělských a potravinářských produktů.

Psychological analysis of marketing communication Grade Label of quality KLASA - mark for agricultural and food products.
Abstract:
Podpora kvalitních potravin, navíc tuzemského původu, je v dnešní době nadprodukce a také saturace zahraničním zbožím velice důležitá. Kvalitní potraviny jsou zdravé, spotřebitel ví, co kupuje a podporuje tím rozvoj domácího průmyslu. Této problematice se vzhledem k její jedinečnosti věnuje velká pozornost. Předkládaná práce Psychologická analýza marketingové komunikace značky kvality KLASA – ocenění …more
Abstract:
Support for high quality food products, moreover domestic origin, is nowadays, in the situation of overproduction and high saturation with imported goods, very important. High quality food is healthy, consumer knows what he buys and even supports the development of domestic industry. This issue is due to its uniqueness given much attention. The presented thesis Psychological analysis of marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2009
  • Supervisor: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní