Marketingová strategie fotbalového klubu AC Sparta Praha – Matúš Madaras
Matúš Madaras
Bakalářská práce
Marketingová strategie fotbalového klubu AC Sparta Praha
Marketing Strategy of the Football Club AC Sparta Prague
Anotace:
Práce je zaměřena na marketingovou strategii fotbalového klubu AC Sparta Praha. Cílem je zaznamenat a vyhodnotit marketingové tahy fotbalového klubu AC Sparta Praha v období od sezony 2015/2016 až do jara roku 2021. Výzkumnou otázkou je „Jak působily herní výkony Sparty na ekonomické výsledky a popularitu klubu na sociálních sítích?“. V teoretické části jsou v prvních dvou kapitolách shrnuty aktuální …víceAbstract:
The thesis is focused on the marketing strategy of the football club AC Sparta Prague. The aim is to record and evaluate marketing moves of the club in the period between the 2015/2016 season and the spring of 2021. The research question is "How did Sparta's game performance affect economic results and popularity of the club on social networks?". The theoretical part summarizes first two chapters of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82727
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82727
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybrané sportovní akce
Pavel Alexa -
Marketingová strategie vybraného sportovního klubu
Oldřich Breicetl -
Marketingová strategie společnosti poskytující volnočasové sportovní activity, zejména in-line bruslení
Nikola Volfová -
Marketingová strategie sportovních institucí
Pavel Dvořák -
Marketingová strategie vybraného spolku
Michaela Martinovská -
Marketingová komunikační strategie vybraného sportovního klubu
Lukáš DOSTÁL -
Marketingová strategie hokejového klubu BK Havlíčkův Brod
Jan Suchý -
Návrh marketingové strategie společnosti Klatovská sportovní s.r.o.
Petra Poláková