Daniela BACHOVÁ

Bakalářská práce

Marketingové povědomí o užitkovém porcelánu společnosti Thun 1794 a.s. v Klášterci nad Ohří

Marketing awareness of utility china of Thun 1794 Ltd. in Klášterec nad Ohří
Anotace:
Podniková prodejna výrobní společnosti Thun 1794 a.s. v Klášterci nad Ohří nabízí nejen tradiční ale i moderní porcelán. Přesto, že výrobní závod nemá marketingové oddělení, je jeho snahou objem prodeje zvyšovat. Cílem bakalářské práce je, zjistit, jaké je povědomí o podnikové prodejně porcelánu Thun 1794 a navrhnout nová marketingová opatření ke zvýšení povědomí o prodeji značkového porcelánu s možností …více
Abstract:
The company store Thun 1794 a.s. in Klášterec nad Ohří provide not only traditional but also modern porcelain. Despite the fact that the production plant does not have a marketing department, its efforts is to increase the sales volume. The aim of the bachelor thesis is to find out what is the awareness of the Thun 1794 porcelain shop and to propose new marketing measures to raise awareness of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BACHOVÁ, Daniela. Marketingové povědomí o užitkovém porcelánu společnosti Thun 1794 a.s. v Klášterci nad Ohří. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management