Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích – Lenka LENGEROVÁ
Lenka LENGEROVÁ
Bakalářská práce
Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
The brand perception of Fairtrade at the Faculty of Economics, University of South Bohemia
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jak je značka Fairtrade vnímána na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, zhodnotit úroveň znalostí o této značce, analyzovat nákupní chování v této oblasti a na základě zjištěných poznatků navrhnout řešení, která by mohla současnou situaci zlepšit. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části je zpracována …víceAbstract:
The main objective of this bachelor thesis is to analyse how people at the Faculty of Economics perceive the Fairtrade brand. It means, how deep is their knowledge of this brand, what products consumers buy most, why they buy them and how they are satisfied with the quality and price of these products. The work is divided into two patrs: theoretical and practical. The theoretical part is mainly focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Šalamoun
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LENGEROVÁ, Lenka. \textit{Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/mmvk8t/.
Jak správně citovat práci
LENGEROVÁ, Lenka. Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Experimentální marketingový výzkum: vliv osvětlení na vnímání chuti vína
Eliška Filipiová -
Marketingový výzkum
Libor Tománek -
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Jan Ziegelbauer -
Marketingový výzkum vnímání značky DHL Express
Martin OLŠA -
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná -
Marketingový výzkum a výkonnost podniku
Zbyněk Rada -
Experimentální marketingový výzkum antropomorfních modelů
Alena Kadlecová
Název
Vložil
Vloženo
Práva