Tomáš Kalenda

Bachelor's thesis

Marketingový výzkum a analýza spotřebitelských preferencí na trhu chytrých telefonů

Marketing Research and Analysis of Consumers' Preferences in terms of Smart Phones' Market
Abstract:
Základním cílem této bakalářské práce je v rámci teoreticko-metodologické části stručně shrnout problematiku marketingového výzkumu, jeho začlenění v marketingovém řízení a také popsat základní aspekty mezinárodního marketingového výzkumu a etiky marketingového výzkumu. Cílem analytické části této práce je pak provést elektronické dotazníkové šetření v rámci analýzy spotřebitelských preferencí na trhu …more
Abstract:
The main goal of this bachelor's thesis in terms of theoretical-methodological part is to briefly summarize the topic of the marketing research, its role in the marketing management and to describe main aspects of the international marketing research and the ethics of the marketing research. The main goal of the analytical part of this thesis is to conduct electronic survey research in terms of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 10. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2013
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Marek Třeček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/65124