Luboš SOSNA

Bakalářská práce

E-learning a blended learning

E-learning and blended learning
Anotace:
Práce popisuje e-learnig a blednded learning, jeho vývoj a jednotlivé přístupy ke vzdělávání, které k jeho rozvoji vedli. Rozebírá dnešní technologie a nastiňuje jejich uplatnění ve vzdělávání. Součástí práce je šetření, které mapuje využívání e-learningu a blended learningu na středních školách.
Abstract:
The paper describes an e-learning and learning blednded its development and different approaches to education, which led to its development. Today's technology analyzes and outlines their use in education. A part of the investigation, which describes the use of e-learning and blended learning in secondary schools.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2011
Identifikátor: 42438

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Tomáš Přibáň

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SOSNA, Luboš. E-learning a blended learning. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Bakalářský studijní program / obor:
Přírodovědná studia / Informatika se zaměřením na vzdělávání

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.