Individuální vzdělávání žáka 1. stupně základní školy a plnění zkoušky na konci pololetí. – Barbora BOTKOVÁ
Barbora BOTKOVÁ
Master's thesis
Individuální vzdělávání žáka 1. stupně základní školy a plnění zkoušky na konci pololetí.
Individual learning plan in primary education and assessment at mid-term stage
Abstract:
Diplomová práce "Individuální vzdělávání žáka 1. stupně základní školy a plnění zkoušky na konci pololetí" se zabývá problematikou individuálního vzdělávání, motivací zákonných zástupců pro volbu individuálního vzdělávání a přezkoušením takto vzdělávaných žáků. Teoretická část je zaměřena na definování základních pojmů týkajících se individuálního vzdělávání a ukotvení individuálního vzdělávání ve …moreAbstract:
The master's thesis "Individual learning plan in primary education and assessment at mid-term stage" addresses the tasks of individual education, the motivation of legal guardians for the choice of special education program and the issue of examinations. Theoretic portion defines basic terms of individual education process and the legal basis as defined by Education law of the Czech Republic. The paper …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2022
- Supervisor: Mgr. Alexandra Tomášová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOTKOVÁ, Barbora. \textit{Individuální vzdělávání žáka 1. stupně základní školy a plnění zkoušky na konci pololetí.}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2022. Available from: https://theses.cz/id/mn8hrn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BOTKOVÁ, Barbora. Individuální vzdělávání žáka 1. stupně základní školy a plnění zkoušky na konci pololetí.. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools