Bc. Anna Ondráčková

Diplomová práce

Weinwerbung aus textlinguistischer und translatologischer Sicht

Wine advertising from text linguistic and translatological point of view
Abstract:
The present Master’s thesis is a linguistic and translational analysis of printed wine advertising spots. The thesis consists of two parts, the theoretical and the practical part. On the theoretical part, I introduce and explain various terms and definitions from the field of advertising theory, including advertising communication and media. Moreover, I examine the morphological, lexicological, syntactic …více
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá lingvistickou a translatologickou analýzou tištěných reklamních spotů na víno. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou část. V teoretické části vysvětluji pojmy a definice z oblasti teorie reklamy, dále se zabývám reklamní komunikací a médii. Kromě toho zkoumám reklamu z hlediska morfologie, lexikologie, syntaxe, gramatiky a stylistiky. Detailně …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 2. 2021
  • Vedoucí: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.
  • Oponent: doc. Mgr. Sylvie Stanovská, Dr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta