Prodej automobilů značky Citroen na českém trhu – Anna Marie Cermanová
Anna Marie Cermanová
Bakalářská práce
Prodej automobilů značky Citroen na českém trhu
Sales of Citroën cars on the Czech market
Anotace:
Prodej automobilů zahrnuje různé faktory, které ovlivňují proces prodeje i nákupní chování spotřebitelů. Zmíněné faktory se výrazně odlišují podle toho, zda vozidlo pořizuje fyzická nebo právnická osoba. Tato bakalářská práce se zaměřuje na prodej automobilů značky Citroën fyzickým osobám na českém trhu. Cílem je navrhnout způsoby, jakými by šlo zlepšit prodejní výsledky značky Citroën v České republice …víceAbstract:
Automobile sales include various factors that influence the sales process and consumer buying behavior. These factors differ significantly depending on whether the vehicle is purchased by an individual or a legal person. This bachelor thesis focuses on the sale of Citroën cars to individuals in the Czech market. The aim is to suggest ways to improve the sales performance of the Citroën brand in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92415
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92415
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová -
Návrh doporučení pro zvýšení zájmu zákazníků o bezobalový prodej
Edita Špičková -
Bezobalový prodej na trhu potravin
Lucie Borýsková -
Muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
Jaroslav NOVÁK -
Využití ICT nástrojů pro chov včel a prodej medu v regionu
Jitka Šmídková -
Význam značky pro prodej potravin vybrané skupině spotřebitelů
Dominik Pech -
Vliv online marketingových aktivit na prodej kapslové kávy na konkrétním e-shopu
Andrea Fialová -
Přímý prodej potravin prostřednictvím farmářských trhů (případová studie)
Karolína Krpešová