Internetový marketing a jeho vliv na konkurenceschopnost podniku – Bc. Lenka Petráčková
Bc. Lenka Petráčková
Bachelor's thesis
Internetový marketing a jeho vliv na konkurenceschopnost podniku
Internet marketing and itś impact on competitiveness
Abstract:
Tato bakalářská práce si klade za cíl seznámení s možnostmi internetového marketingu a jeho vlivu na konkurenceschopnost a to především u firem obchodujících prostřednictvím e-shopů a využívajících internetové nástroje. V práci bude analyzována vybraná firma a firmy jí konkurující, z hlediska využívání internetového marketingu, s cílem navrhnout zlepší pro danou firmu v této oblasti.Abstract:
This thesis aims to become familiar with the possibilities of Internet marketing and its impact on competitiveness , particularly in companies trading through e-shop and using online tools . The paper will analyze the selected firm and its competitors , in terms of the use of internet marketing, in order to improve design for the company in this area.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Hana Jonášová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PETRÁČKOVÁ, Lenka. \textit{Internetový marketing a jeho vliv na konkurenceschopnost podniku}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/mnpkb7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Petráčková, Lenka. Internetový marketing a jeho vliv na konkurenceschopnost podniku. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Alena Šrámková -
Role konkurenční výhody v procesu marketingu konkurence a konkurenceschopnosti
Alice Karešová Makovičková -
Role konkurenční výhody v procesu marketingu konkurence a konkurenceschopnosti
Alice Karešová Makovičková -
Role konkurenční výhody v procesu marketingu konkurence a konkurenceschopnosti
Alice Karešová Makovičková -
Konkurenceschopnost podniku
Olga Molodtsova -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Tomáš Valenta -
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
David Nossek