Internetový marketing a jeho vliv na konkurenceschopnost podniku – Bc. Lenka Petráčková
Bc. Lenka Petráčková
Bachelor's thesis
Internetový marketing a jeho vliv na konkurenceschopnost podniku
Internet marketing and itś impact on competitiveness
Anotácia:
Tato bakalářská práce si klade za cíl seznámení s možnostmi internetového marketingu a jeho vlivu na konkurenceschopnost a to především u firem obchodujících prostřednictvím e-shopů a využívajících internetové nástroje. V práci bude analyzována vybraná firma a firmy jí konkurující, z hlediska využívání internetového marketingu, s cílem navrhnout zlepší pro danou firmu v této oblasti.Abstract:
This thesis aims to become familiar with the possibilities of Internet marketing and its impact on competitiveness , particularly in companies trading through e-shop and using online tools . The paper will analyze the selected firm and its competitors , in terms of the use of internet marketing, in order to improve design for the company in this area.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedúci: Ing. Hana Jonášová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Petráčková, Lenka. Internetový marketing a jeho vliv na konkurenceschopnost podniku. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Alena Šrámková -
Role konkurenční výhody v procesu marketingu konkurence a konkurenceschopnosti
Alice Karešová Makovičková -
Role konkurenční výhody v procesu marketingu konkurence a konkurenceschopnosti
Alice Karešová Makovičková -
Role konkurenční výhody v procesu marketingu konkurence a konkurenceschopnosti
Alice Karešová Makovičková -
Konkurenceschopnost podniku
Olga Molodtsova -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Tomáš Valenta -
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Barbora Fialová