Mgr. Kateřina ČELŮSTKOVÁ

Bachelor's thesis

Metody práce v hodině českého jazyka a literatury u žáka s projevy specifických poruch učení na druhém stupni základní školy

Methods of working activities of pupil with symptoms of specific learning difficulties in lessons of Czech language and literature at second degree of grammar school
Abstract:
Bakalářská práce " Metody práce v hodině českého jazyka a literatury u žáka s projevy specifických poruch učení na druhém stupni základní školy" se v teoretické části zaměřuje na problematiku specifických poruch učení, kterou blíže specifikuje z hlediska jejích příčin, projevů, druhů poruchy. V praktické části blíže představuje dvě případové studie žáků 2. stupně základní školy s projevy specifických …more
Abstract:
Thesis " Methods of working activities of pupil with symptoms of specific learning difficulties in Czech language and literature lesson at second degree of grammar school" describes problems refering to specific learning disorders (its symptoms, causes, kinds) in theoretical part. It also describes two cases of pupils with specific learning disorders and teacherś methods of eduaction in Czech language …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2013
Accessible from:: 13. 12. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 1. 2014
  • Supervisor: Mgr. Helena Mravcová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ČELŮSTKOVÁ, Kateřina. Metody práce v hodině českého jazyka a literatury u žáka s projevy specifických poruch učení na druhém stupni základní školy. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.12.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 13. 12. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta