Marketingový výzkum v obchodní společnosti – Šárka Smékalová
Šárka Smékalová
Bakalářská práce
Marketingový výzkum v obchodní společnosti
Marketing Research of Traiding Company
Anotace:
Každá obchodní společnost byla založena a funguje proto, aby splňovala určitéposlání – poskytování služeb svým zákazníkům, uspokojování jejich potřeb a požadavků.Právě potřeby a požadavky zákazníků, jejich spokojenost s nabízenými službami aprodukty, lze zjistit vhodným marketingovým průzkumem.Se zásadami provádění marketingového výzkumu a hlavně s marketingovým výzkumemspokojenosti zákazníka ve společnosti …víceAbstract:
Every business company was established and operates to achieve specific goalproviding services to its customers, satisfying their needs and requirements.Exact needs and requirements of the customers, their satisfaction with offeredservices and with the products is possible to determined by a suitable marketingresearch.Principles of marketing research and mainly marketing research itself ofcustomer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/74570
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Michal Vaněk
- Oponent: Milan Pikl
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika, management a informatika v oblasti veřejné správy
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero