Analýza návštěvnosti webových stránek a význam online marketingu – Bc. Veronika Charousová
Bc. Veronika Charousová
Master's thesis
Analýza návštěvnosti webových stránek a význam online marketingu
The Statistical Analysis of Traffic and the Importance of Online Marketing
Anotácia:
Předmětem diplomové práce je prokázat význam optimalizace webových stránek a internetového marketingu jako komunikačního nástroje ke zvýšení návštěvnosti.Teoreticko-metodologická část se zabývá významem a funkcí firemních webových stránek, technikami efektivní funkčnosti a optimalizací webových stránek. Práce zdůrazňuje přínos online marketingových činností, jako je PPC kampaň, bannerová reklama, public …viacAbstract:
The subject of the thesis is to demonstrate the importance of the website and the internet marketing optimization as the communication tool to increase the website traffic. The theoretical and methodological part describes the importance and features of the corporate website, methods of the effective functionality and optimization of the website. The thesis emphasizes the benefit of online marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v7xxy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Vliv sociálních sítí na návštěvnost webových stránek
Michael Tichý -
Analýza vlivu webového designu na návštěvnost a ziskovost webových stránek
Veronika Shchelkonogova -
Vliv PPC reklamy na návštěvnost webových stránek
Šimon Hřebecký -
Dopad placené reklamy na Facebooku a Instagramu na návštěvnost webových stránek
Kryštof Holub -
Využití internetového marketingu jako nástroje ke zvyšování návštěvnosti webových stránek
Šárka Tichá -
Propojení komunikačních kanálů B2B podniku s dopadem na návštěvnost webových stránek
Daniel Matěna -
Redesign webových stránek regionálního rádia
Tomáš Březina -
Implementace efektivních strategií pro optimalizaci vyhledávání webových stránek
Vojtěch Steklý