Vliv online marketingových aktivit na prodej kapslové kávy na konkrétním e-shopu – Andrea Fialová
Andrea Fialová
Master's thesis
Vliv online marketingových aktivit na prodej kapslové kávy na konkrétním e-shopu
The impact of online marketing activities on the coffee capsules sale in a specific e-shop
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vyhodnocením online marketingových aktivit značky Nescafé Dolce Gusto, které probíhaly v roce 2019 na online supermarketu iTesco.cz. V teoretické části je představen trh e-commerce v České republice, dále je věnována pozornost online marketingu a jeho nástrojům a poslední část se zabývá nákupním chováním spotřebitelů. Praktická část je rozdělena na tři části. V úvodní části …viacAbstract:
The Master´s Thesis deals with the evaluation of online marketing activities of the Nescafé Dolce Gusto brand, which took place in 2019 in the online supermarket iTesco.cz. The theoretical part describes the e-commerce market in the Czech Republic, then attention is shifted on online marketing and its tools, and the last part deals with consumer shopping behavior. The practical part is divided into …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80325
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedúci: Marcela Zamazalová
- Oponent: Aneta Meisnerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80325
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace obalů pro e-shopové zásilky produktu Nescafe Dolce Gusto
Vojtěch Ondráček -
Význam in-store promotion při zavedení značky Nescafé Dolce Gusto na český trh
Martina Skalická -
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
Suraj Gupta -
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Arun Chhokar -
Factors Affecting Consumer Behavior - Online Shopping in the USA
Abdurrahim Dehgani -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Dipankumar Patel