Counterfeiting: Fake Goods Production and its Impact on the Market of Luxury Brands in the U.S.A. and China – Ariuna Choizhalsanova
Ariuna Choizhalsanova
Bakalářská práce
Counterfeiting: Fake Goods Production and its Impact on the Market of Luxury Brands in the U.S.A. and China
Padělání: Výroba padělaného zboží a její dopad na trh luxusních značek v USA a Číně
Anotace:
Šíření padělání v průmyslu luxusních značek je vážným problémem moderní ekonomiky, který má podstatný dopad na značky i spotřebitele. Předchozí vědci poukázali, zejména prostřednictvím analýz průzkumu, na hlavní důvody, proč je mezi padělateli poptávka po spotřebitelích, a také na to, jak se padělatelé množí a soutěží s luxusními značkami. Tato bakalářská práce se pokouší porozumět minulému výzkumu …víceAbstract:
Proliferation of counterfeiting in the industry of luxury brands is a serious issue in the modern economy that has a substantial impact on brands and consumers alike. Previous researchers have pointed out, mainly through survey analyses, the main reasons on why counterfeiting is in demand among the consumers as well as on how counterfeiters proliferate and competete with luxury brands. This bachelor …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82859
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Marija Zlatić
- Oponent: Pavla Neumannová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHOIZHALSANOVA, Ariuna. \textit{Counterfeiting: Fake Goods Production and its Impact on the Market of Luxury Brands in the U.S.A. and China}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/moqjsf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82859
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Motivace spotřebitelů pro využití blockchainu v obchodních modelech sdílené ekonomiky
Ema Štefániková -
Motivace zákazníka k nákupu
Konrádová Konrádová -
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
Ornella Kim Buxbaum -
Motivace spotřebitelů k účasti ve sdílené ekonomice
Tomáš Kyselý -
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
Eva Materlínová -
A comparative analysis of luxury brand strategies: Louis Vuitton and Gucci
Leia Rohachova -
Creating Strategically Competitive Luxury Brand Concept
Nevena Grmuša -
The role of digitalization on brand loyalty in luxury industry
Vladislava Savkova