Štěpánka Jakubcová
Bachelor's thesis
Spokojenost zákazníka v maloobchodě
Customer satisfaction in retailing
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků v konkrétní maloobchodní prodejně. Hlavním cílem práce je najít faktory ovlivňující spokojenost zákazníků. Teoretická část se věnuje základním pojmům a rešerši tohoto tématu. Základními tématy této části jsou maloobchod a spokojenost. Následuje metodická část, která rozebírá postup při marketingovém výzkumu, který byl využit při sběru dat, na kterých …moreAbstract:
The Bachelor’s thesis tackles customer satisfaction in a certain retail store. The main purpose is to find factors influencing the customer’s satisfaction. The theoretical part deals with basic concepts and review. The basic themes of this part are retail and satisfaction. A methodological part follows discussing the procedure of marketing research used for collection of data, as the basis for the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 7. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/v70cz/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 9. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
The role of student satisfaction and student loyalty on intention to return to the specific university: A comparative study of UK and Czech Republic university
Lukáš Myslivec -
An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s
Zuzana Drienková