Spokojenost zákazníka v maloobchodě – Štěpánka Jakubcová
Štěpánka Jakubcová
Bakalářská práce
Spokojenost zákazníka v maloobchodě
Customer satisfaction in retailing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků v konkrétní maloobchodní prodejně. Hlavním cílem práce je najít faktory ovlivňující spokojenost zákazníků. Teoretická část se věnuje základním pojmům a rešerši tohoto tématu. Základními tématy této části jsou maloobchod a spokojenost. Následuje metodická část, která rozebírá postup při marketingovém výzkumu, který byl využit při sběru dat, na kterých …víceAbstract:
The Bachelor’s thesis tackles customer satisfaction in a certain retail store. The main purpose is to find factors influencing the customer’s satisfaction. The theoretical part deals with basic concepts and review. The basic themes of this part are retail and satisfaction. A methodological part follows discussing the procedure of marketing research used for collection of data, as the basis for the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v70cz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
The role of student satisfaction and student loyalty on intention to return to the specific university: A comparative study of UK and Czech Republic university
Lukáš Myslivec -
An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s
Zuzana Drienková