Role hodnototvorného procesu zákazníka v celkovém marketingovém procesu společnosti - Případová studie společnosti Carrier chladicí technika CZ s. r. o. – Bc. Miloš Šetka
Bc. Miloš Šetka
Master's thesis
Role hodnototvorného procesu zákazníka v celkovém marketingovém procesu společnosti - Případová studie společnosti Carrier chladicí technika CZ s. r. o.
Role of the customer value-creating process in the whole marketing process the company - Case study of the company Carrier chladici technika CZ s. r. o.
Abstract:
Diplomová práce, která má ve svém názvu „Hodnototvorný proces zákazníka“ se zabývá marketingem v prostředí B2B. Popisuje formy efektivního marketingu soustředěného na zdokonalování procesu tvorby hodnot na straně zákazníka. Teoretická část práce je věnována hodnotové analýze a hodnotovému managementu. Dále pak komunikaci společnosti navenek v rámci public relations. V praktické části ukazuje na konkrétních …moreAbstract:
The thesis which in its title beds „the customer´s value-creating process“ deals with marketing in B2B area. It describes the form of effective marketing concentrated on value-creating process improvement on the customer´s side. The theoretical part of this work is devoted to a value analysis and value management, and to the company´s outside communication within public relations. As to the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ayi6q/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠETKA, Miloš. \textit{Role hodnototvorného procesu zákazníka v celkovém marketingovém procesu společnosti - Případová studie společnosti Carrier chladicí technika CZ s. r. o.}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/mp0f62/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Hodnototvorný proces podniku a jeho význam pro řízení vztahů
Igor Botlík -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix hokejového klubu HC Vítkovice Ridera
Veronika Štefková -
Marketingový mix cukrárny AnetBa.kery
Alexej Červeňák -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová