The Application of Digital Media on Building Luxury Brand Awareness – Thi Thuy Trang Phan
Thi Thuy Trang Phan
Diplomová práce
The Application of Digital Media on Building Luxury Brand Awareness
The Application of Digital Media on Building Luxury Brand Awareness
Anotace:
This thesis is conducted on the purpose of exploring the current implementation of digital media to build luxury brand awareness. It applies available knowledge of luxury marketing from leading scholars, most up-to-date data findings and reports from world-class research agencies. The problem space was identified from the changing path-to-purchase of new luxury customers forces that reveals how digital …víceAbstract:
This thesis is conducted on the purpose of exploring the current implementation of digital media to build luxury brand awareness. It applies available knowledge of luxury marketing from leading scholars, most up-to-date data findings and reports from world-class research agencies. The problem space was identified from the changing path-to-purchase of new luxury customers forces that reveals how digital …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75153
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 1. 2019
- Vedoucí: Marija Zlatić
- Oponent: Pavla Neumannová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75153
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
International Marketing Strategies for Small Luxury Business: LaSphera Case Study
David Voráček -
Návrh strategie luxury marketingu značky Christian Dior
Denisa Kalakajová -
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší -
Excessive digital media use in the context of problematic behaviours among adolescents
Nika Šablatúrová -
Use of Digital Media in Foreign Language Acquisition
Szaszková Szaszková -
Nurturing Creativity: Teaching Using Digital Media
Ján Gajdoš -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova