Prosociální chování a jeho rozvoj u dětí předškolního věku – Šárka SVOBODNÍKOVÁ
Šárka SVOBODNÍKOVÁ
Bakalářská práce
Prosociální chování a jeho rozvoj u dětí předškolního věku
Prosocial behavior and its development in preschool children
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj prosociálního chování dětí předškolního věku. Teoretická část se zabývá definováním prosociálního chování a souvisejících pojmů, vývojem dítěte předškolního věku, hrou, vlivem rodiny a mateřské školy na rozvoj prosociálního chování. Cílem praktické části práce je zjistit názory pedagogů na problematiku prosociálního chování dětí předškolního věku, zjistit didaktické …víceAbstract:
The thesis is focused on the development of prosocial behaviour of preschool children. The theoretical part deals with the definition of prosocial behaviour and related concepts, development of a child of preschool age, the game, the influence of the family and education on the development of prosocial behaviour.The goal of the practical part is to find out teachers opinions on the issue of prosocial …víceKlíčová slova
prosociální chování dítě předškolní věk vývoj dítěte hra rodina výchova mateřská škola
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2012
Zveřejnit od: 22. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVOBODNÍKOVÁ, Šárka. Prosociální chování a jeho rozvoj u dětí předškolního věku. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 6. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Prosociální chování u dětí předškolního věku
Martina HLAVÁČOVÁ -
Využití příběhu podporujícího prosociální chování v mateřské škole.
Tereza VODIČKOVÁ -
Možnosti rozvoje prosociálního chování dětí předškolního věku
Jitka Nouzáková -
Posilování prosociálního chování dětí předškolního věku
Tereza TRUSÍKOVÁ -
Loutka jako možný prostředek rozvoje prosociálního chování dětí předškolního věku
Eva STARÁ -
Prosociální chování a hra u dětí předškolního věku
Petra Čornaničová -
Prosociální chování v příbězích dětské literatury
Dominika KADLECOVÁ -
Mateřská škola – Variantní řešení obvodového pláště a exteriérových herních prvků
Tomáš Zborovský
Název
Vložil
Vloženo
Práva