Mgr. Vít HOLEŠOVSKÝ

Bakalářská práce

Analýza tištěných propagačních prostředků obchodních řetězců

The analysis of print advertising media of the commercial chains
Anotace:
Teoretická část této práce se zabývá uvedením do maloobchodního prostředí a jeho charak-teristickými rysy. Její další sekce pokračuje popsáním propagace v maloobchodu. Následu-jící sekce jsou zaměřeny na přímo zacílená média s akcentem na tištěné propagační pro-středky obchodních řetězců a jejich specifika. Dále jsou uvedeny možnosti měření efektivi-ty a příklady z praxe s podrobným popsáním přístroje …více
Abstract:
The theoretic part of this work deals with an introduction into the retail business environment and its characteristic traits. Its next division continues with the describing of the advertising in retail business. Following divisions are focused on the direct media with stress on the print advertising media and its specifications. Next are mentioned options for effective measurement and examples from …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor: 4801

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOLEŠOVSKÝ, Vít. Analýza tištěných propagačních prostředků obchodních řetězců. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.