Analýza tištěných propagačních prostředků obchodních řetězců – Mgr. Vít HOLEŠOVSKÝ
Mgr. Vít HOLEŠOVSKÝ
Bakalářská práce
Analýza tištěných propagačních prostředků obchodních řetězců
The analysis of print advertising media of the commercial chains
Anotace:
Teoretická část této práce se zabývá uvedením do maloobchodního prostředí a jeho charak-teristickými rysy. Její další sekce pokračuje popsáním propagace v maloobchodu. Následu-jící sekce jsou zaměřeny na přímo zacílená média s akcentem na tištěné propagační pro-středky obchodních řetězců a jejich specifika. Dále jsou uvedeny možnosti měření efektivi-ty a příklady z praxe s podrobným popsáním přístroje …víceAbstract:
The theoretic part of this work deals with an introduction into the retail business environment and its characteristic traits. Its next division continues with the describing of the advertising in retail business. Following divisions are focused on the direct media with stress on the print advertising media and its specifications. Next are mentioned options for effective measurement and examples from …víceKlíčová slova
maloobchodní prostředí propagace přímo zacílená média tištěné propagační prostředky obchodních řetězců specifika charakteristika možnosti měření efektivity oční kamera stopování zraku současné trendy neadresná distribuce letáková propagace české prostředí kritéria pro analyzování analýza tištěných propagačních prostředků
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor:
4801
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLEŠOVSKÝ, Vít. Analýza tištěných propagačních prostředků obchodních řetězců. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Tištěné propagační prostředky obchodních řetězců (BAUHAUS, HORNBACH)
Jana TULACHOVÁ -
Obsahová a grafická analýza webových stránek obchodních řetězců v ČR
Josef Ebr -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Analýza kladů a záporů vybraných obchodních řetězců
Sylvie Kraslová -
Analýza připravenosti prodejen obchodních řetězců na vybrané mimořádné události
Tereza Nováková -
Analýza sociálních sítí obchodních řetězců
Kristýna Bartolenová -
Využití sociálních sítí v marketingu vybraných obchodních řetězců v ČR
Kateřina Košátková -
Plýtvání potravinami – analýza domácností a obchodních řetězců
Martin Harašta