Analýza tištěných propagačních prostředků obchodních řetězců – Mgr. Vít HOLEŠOVSKÝ
Mgr. Vít HOLEŠOVSKÝ
Bachelor's thesis
Analýza tištěných propagačních prostředků obchodních řetězců
The analysis of print advertising media of the commercial chains
Abstract:
Teoretická část této práce se zabývá uvedením do maloobchodního prostředí a jeho charak-teristickými rysy. Její další sekce pokračuje popsáním propagace v maloobchodu. Následu-jící sekce jsou zaměřeny na přímo zacílená média s akcentem na tištěné propagační pro-středky obchodních řetězců a jejich specifika. Dále jsou uvedeny možnosti měření efektivi-ty a příklady z praxe s podrobným popsáním přístroje …moreAbstract:
The theoretic part of this work deals with an introduction into the retail business environment and its characteristic traits. Its next division continues with the describing of the advertising in retail business. Following divisions are focused on the direct media with stress on the print advertising media and its specifications. Next are mentioned options for effective measurement and examples from …moreKeywords
maloobchodní prostředí propagace přímo zacílená média tištěné propagační prostředky obchodních řetězců specifika charakteristika možnosti měření efektivity oční kamera stopování zraku současné trendy neadresná distribuce letáková propagace české prostředí kritéria pro analyzování analýza tištěných propagačních prostředků
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2007
Identifier:
4801
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLEŠOVSKÝ, Vít. \textit{Analýza tištěných propagačních prostředků obchodních řetězců}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Available from: https://theses.cz/id/mpacnx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOLEŠOVSKÝ, Vít. Analýza tištěných propagačních prostředků obchodních řetězců. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Tištěné propagační prostředky obchodních řetězců (BAUHAUS, HORNBACH)
Jana TULACHOVÁ -
Obsahová a grafická analýza webových stránek obchodních řetězců v ČR
Josef Ebr -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Analýza kladů a záporů vybraných obchodních řetězců
Sylvie Kraslová -
Analýza připravenosti prodejen obchodních řetězců na vybrané mimořádné události
Tereza Nováková -
Analýza sociálních sítí obchodních řetězců
Kristýna Bartolenová -
Využití sociálních sítí v marketingu vybraných obchodních řetězců v ČR
Kateřina Košátková -
Plýtvání potravinami – analýza domácností a obchodních řetězců
Martin Harašta