Matematický model ponorky pro diagnostické účely – Martin LANGMAJER
Martin LANGMAJER
Master's thesis
Matematický model ponorky pro diagnostické účely
Mathematical model of submarine for diagnostic purposes
Abstract:
Diplomová práce se zabývá sestavením matematického modelu malého dálkově ovládaného ponorného zařízení pro diagnostické účely. Jejím cílem je vytvořit matematický model se zahrnutím vnějších vlivů reálného prostředí. Práce popisuje základní principy odvození pohybových rovnic a možností modelovat vlivy prostředí. Tyto vlivy prostředí jsou identifikovány pomocí několika metod a pro nejpřesnější odhady …moreAbstract:
Master thesis deals with creating mathematical model of small remotely operated underwater vehicle for diagnostic purposes. The objective of the thesis is to create a mathematical model with the inclusion of external influences in real environment. Thesis describes basic principles of derivating equations of motion and describes ways to model the effect of the environment. These effects are identified …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 8. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Prof. Ing. Miloš Schlegel, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LANGMAJER, Martin. Matematický model ponorky pro diagnostické účely. Plzeň, 2015. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Applied SciencesMaster programme / field:
Applied Sciences and Computer Engineering / Cybernetics and Control Engineering
Theses on a related topic
-
Využití rekurzivní metody nejmenších čtverců pro analýzu dynamiky vozidel
Pavla Sladká -
Dvou-osý model jízdní dynamiky vozidla pro simulační model AEScar
Radim Huška -
Matematický model transportu chlorovaných ethenů v horninovém prostředí reálné lokality
Štěpán Laštůvka -
Fyzika tření
Beáta Zahradníková -
Modelování tření a jeho vliv při numerických simulacích rychlých dějů
Pavla MACHÁŇOVÁ -
Tření speciálních materiálů při vysokých rychlostech
Michaela Šulcová -
Stanovení vlivu množství maziva na velikost koeficientu tření
Daniel Čtvrtečka -
Stanovení vlivu deformace na změnu koeficientu tření
Vladimír Pelinka