Nelisa Alcalde
Master's thesis
The Cinematography of Rachel Morrison
The Cinematography of Rachel Morrison
Abstract:
Tato práce představuje práci první ženy, Rachel Morrison, nominované na Oscara v kategorii “Nejlepší kamera”. Na základě analýzy některých děl, které vytvořila, můžeme lépe identifikovat její vizuální styl: Subjektivní naturalismus. Tato studie je založena na sérii on-line Zoom rozhovorů, které jsem uskutečnila s Rachel Morrisonovou. Během rozhovorů, jsme diskutovali o jejím osobním a pracovním životě …moreAbstract:
This thesis explores the work of the first woman nominated for an Oscar in the cinematography category, Rachel Morrison. By analysing some of her works, we can identify her visual style: Subjective Naturalism. The analyse of her work is based on a series of zoom interviews I have done with Morrison where we discussed her work and personal life.Keywords
rozhovory (text)Keywords
americká kinematografieKeywords
kameramankyKeywords
analýzy filmových dělKeywords
ženy ve filmu
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 8. 2021
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/15206
Thesis defence
- Date of defence: 29. 9. 2021
- Supervisor: Vidu GUNARATNA
- Reader: Petra DOMINKOVÁ
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 3. 2022 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMaster programme / field:
Film, Television and Photography / Cinematography
Theses on a related topic
-
Hudební výrazové prostředky v sérii Dekalog
Jindřich Andrš -
Výrazové prostředky v tvorbě Dariuse Khondjiho
Klára Fantová -
Obrazové výrazové prostředky v díle Sergeje Paradžanova
Jan Hrubý -
Výrazové prostředky a barevné řešení filmů Vittoria Storara
Marcel Beneš -
Výrazové prostředky filmu noir a jejich využití v dalším vývoji světové kinematografie
Petr Pospíšil -
Výrazové prostředky kamery ve filmu Friedricha W. Murnaua Východ slunce se zvláštním ohledem na unikátní zpracování scén s atmosférou na pomezí ateliéru a reálu.
Filip Rejč -
Prostředky pro vyprávění příběhu v digitální malbě
Jitka Nemikinsová -
Výrazové prostriedky vo filme Mind Game(2004)
Šimon Mészáros