The Cinematography of Rachel Morrison – Nelisa Alcalde
Nelisa Alcalde
Master's thesis
The Cinematography of Rachel Morrison
The Cinematography of Rachel Morrison
Anotácia:
Tato práce představuje práci první ženy, Rachel Morrison, nominované na Oscara v kategorii “Nejlepší kamera”. Na základě analýzy některých děl, které vytvořila, můžeme lépe identifikovat její vizuální styl: Subjektivní naturalismus. Tato studie je založena na sérii on-line Zoom rozhovorů, které jsem uskutečnila s Rachel Morrisonovou. Během rozhovorů, jsme diskutovali o jejím osobním a pracovním životě …viacAbstract:
This thesis explores the work of the first woman nominated for an Oscar in the cinematography category, Rachel Morrison. By analysing some of her works, we can identify her visual style: Subjective Naturalism. The analyse of her work is based on a series of zoom interviews I have done with Morrison where we discussed her work and personal life.Kľúčové slová
rozhovory (text)Kľúčové slová
americká kinematografieKľúčové slová
kameramankyKľúčové slová
analýzy filmových dělKľúčové slová
ženy ve filmu
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 8. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/15206
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 9. 2021
- Vedúci: Vidu GUNARATNA
- Oponent: Petra DOMINKOVÁ
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 3. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMaster programme / odbor:
Film, Television and Photography / Cinematography
Práce na příbuzné téma
-
Hudební výrazové prostředky v sérii Dekalog
Jindřich Andrš -
Výrazové prostředky v tvorbě Dariuse Khondjiho
Klára Fantová -
Obrazové výrazové prostředky v díle Sergeje Paradžanova
Jan Hrubý -
Výrazové prostředky a barevné řešení filmů Vittoria Storara
Marcel Beneš -
Výrazové prostředky kamery ve filmu Friedricha W. Murnaua Východ slunce se zvláštním ohledem na unikátní zpracování scén s atmosférou na pomezí ateliéru a reálu.
Filip Rejč -
Výrazové prostředky filmu noir a jejich využití v dalším vývoji světové kinematografie
Petr Pospíšil -
Prostředky pro vyprávění příběhu v digitální malbě
Jitka Nemikinsová -
Výrazové prostriedky vo filme Mind Game(2004)
Šimon Mészáros