Anna Kubálková
Master's thesis
Trvale udržitelná móda
Sustainable Fashion
Abstract:
Trvale udržitelná móda vytváří dlouhodobý vztah se zákazníkem. Staví na hodnotách společnosti, efektivně nakládá se zdroji, ctí lidskou práci, kvalitu, rozmanitost a snižuje spotřebu. Na trhu je poměrně novou problematikou. Digitální prostředí otevírá neomezené příležitosti, jak zasáhnout velký počet lidí s minimálními náklady. Počet online uživatelů exponenciálně roste. Cílem této diplomové práce …moreAbstract:
Sustainable fashion creates a long-term relationship with the customer. It is based on shared values, efficiently spent resources, honouring of human labour, quality, diversity and consumption reduction. It is a new issue on the market. The digital environment opens up unlimited opportunities to reach a large number of people at minimal costs. The number of on-line users exponentially increases. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 10. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71898
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2018
- Supervisor: Jana Boučková
- Reader: Jaroslav Pašmik
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71898
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Udržitelná móda
Karolína Nohejlová -
Udržitelná móda v cirkulární ekonomice
Martina Horalíková -
Rychlá a pomalá móda jako společenský fenomén
Andrea Rakušanová -
THE USE OF INSTAGRAM BY FASHION BRANDS IN DIGITAL MARKETING
Ifrah Islam -
Creating shared value jako součást marketingové komunikační strategie HMMC
Natálie Cváčková -
CSR jako nástroj vytváření sdílené hodnoty
Ondřej Pavelka -
Udržitelné podnikání a vytváření sdílené hodnoty
Jakub Výtisk -
Koncept vytváření sdílené hodnoty jako nástroj regulace transnacionálních korporací v globalizovaných mezinárodních vztazích: Případová studie Nestlé
Ladislav Fila