Anna Kubálková
Master's thesis
Trvale udržitelná móda
Sustainable Fashion
Anotácia:
Trvale udržitelná móda vytváří dlouhodobý vztah se zákazníkem. Staví na hodnotách společnosti, efektivně nakládá se zdroji, ctí lidskou práci, kvalitu, rozmanitost a snižuje spotřebu. Na trhu je poměrně novou problematikou. Digitální prostředí otevírá neomezené příležitosti, jak zasáhnout velký počet lidí s minimálními náklady. Počet online uživatelů exponenciálně roste. Cílem této diplomové práce …viacAbstract:
Sustainable fashion creates a long-term relationship with the customer. It is based on shared values, efficiently spent resources, honouring of human labour, quality, diversity and consumption reduction. It is a new issue on the market. The digital environment opens up unlimited opportunities to reach a large number of people at minimal costs. The number of on-line users exponentially increases. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71898
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2018
- Vedúci: Jana Boučková
- Oponent: Jaroslav Pašmik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71898
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Udržitelná móda
Karolína Nohejlová -
Udržitelná móda v cirkulární ekonomice
Martina Horalíková -
Rychlá a pomalá móda jako společenský fenomén
Andrea Rakušanová -
THE USE OF INSTAGRAM BY FASHION BRANDS IN DIGITAL MARKETING
Ifrah Islam -
Creating shared value jako součást marketingové komunikační strategie HMMC
Natálie Cváčková -
CSR jako nástroj vytváření sdílené hodnoty
Ondřej Pavelka -
Udržitelné podnikání a vytváření sdílené hodnoty
Jakub Výtisk -
Koncept vytváření sdílené hodnoty jako nástroj regulace transnacionálních korporací v globalizovaných mezinárodních vztazích: Případová studie Nestlé
Ladislav Fila