Identifikace vzdělávacích potřeb zaměstnanců firmy Hervis Sport a móda sro – Linda Vítová
Linda Vítová
Diplomová práce
Identifikace vzdělávacích potřeb zaměstnanců firmy Hervis Sport a móda sro
Educational needs identification of Hervis Sport a móda Co.employees
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou identifikace vzdělávacích potřeb zaměstnanců firmy Hervis Sport a móda s.r.o. nacházejících se na pozicích liniových pracovníků. Práce vychází z kompetenčního modelu definujícího profesní požadavky, přičemž tento slouží jako standard pracovní výkonnosti. Pro výzkumné šetření byla zvolena technika mystery shopping, pro zjištění individuálně pociťovaných vzdělávacích …víceAbstract:
This graduation thesis is focused on dilemmas in identification of educational needs of Hervis Sport a móda Co. employees, who are in rank of line-workers. The thesis appears from competence model defining professing demands, whereas it is instrumental like the work output standard. There was used a mystery shopping technique for the research, a question-form search then for individually suspected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: Dušan Šimek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 3. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie-Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová -
Intercultural communicative competence (ICC) of university teachers at Palacký University Olomouc
Wenqian WANG -
Mystery Shopping - comparison of case studies
Stanislav Balvas -
Mystery visiting v knihovnách
Miroslava Sudová
Název
Vložil
Vloženo
Práva