Bc. Petr BORÁK

Bachelor's thesis

BUSINESS STRATEGIE SBU TEKOO REALITY

Business strategy SBU TEKOO REALITY
Abstract:
Účelem této bakalářské práce je kompletně analyzovat zvolenou strategickou obchodní jednotku firmy TEKOO REALITY pomocí světově uznávaných analýz. Vytýčená SBU je zaměřena na realitní činnost na zahraničním trhu. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V první části jsou popsány jednotlivé druhy analýz, které budou použity a jejich struktura. A v části druhé je ukázáno, jak …more
Abstract:
The aim of this work is to completely analyse selected strategic business unit of company TEKOO REALITY by using world-famous analyses. The selected SBU is concerned with real activities on foreign market. This work is divided into teoretical and practical part. In the first part are in detail described types of analyses that are going to be used. And in the second part is described the way the teoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2007
Identifier: 7371

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 1. 2008
  • Supervisor: Miroslav Řešetka, MBA

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BORÁK, Petr. BUSINESS STRATEGIE SBU TEKOO REALITY. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 12. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing

Theses on a related topic