Bc. Petr BORÁK
Bachelor's thesis
BUSINESS STRATEGIE SBU TEKOO REALITY
Business strategy SBU TEKOO REALITY
Abstract:
Účelem této bakalářské práce je kompletně analyzovat zvolenou strategickou obchodní jednotku firmy TEKOO REALITY pomocí světově uznávaných analýz. Vytýčená SBU je zaměřena na realitní činnost na zahraničním trhu. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V první části jsou popsány jednotlivé druhy analýz, které budou použity a jejich struktura. A v části druhé je ukázáno, jak …moreAbstract:
The aim of this work is to completely analyse selected strategic business unit of company TEKOO REALITY by using world-famous analyses. The selected SBU is concerned with real activities on foreign market. This work is divided into teoretical and practical part. In the first part are in detail described types of analyses that are going to be used. And in the second part is described the way the teoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2007
Identifier:
7371
Thesis defence
- Date of defence: 15. 1. 2008
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BORÁK, Petr. BUSINESS STRATEGIE SBU TEKOO REALITY. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 12. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing