REIF, Adam. \textit{Marketingová strategie nového produktu}. Online. Diplomová práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/mq44u5/.
REIF, Adam. <i>Marketingová strategie nového produktu</i>. Online. Diplomová práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/mq44u5/.
REIF, Adam. Marketingová strategie nového produktu. Online. Diplomová práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/mq44u5/.
@MastersThesis{Reif2018thesis,
AUTHOR = "Reif, Adam",
TITLE = "Marketingová strategie nového produktu [online]",
YEAR = "2018 [cit. 2025-05-01]",
TYPE = "Diplomová práce",
SCHOOL = "Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.Praha",
NOTE = "SUPERVISOR: Václav Skurovec",
URL = "https://theses.cz/id/mq44u5/",
}
@MastersThesis{Reif2018thesis,
AUTHOR = {Reif, Adam},
TITLE = {Marketingová strategie nového produktu},
YEAR = {2018},
TYPE = {Diplomová práce},
INSTITUTION = {Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {Václav Skurovec},
URL = {https://theses.cz/id/mq44u5/},
URL_DATE = {2025-05-01},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Reif
| jméno = Adam
| instituce = Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.
| titul = Marketingová strategie nového produktu
| url = https://theses.cz/id/mq44u5/
| typ práce = Diplomová práce
| vedoucí = Václav Skurovec
| rok = 2018
| počet stran =
| strany =
| citace = 2025-05-01
| poznámka =
| jazyk =
}}