Porovnání nonverbálních prvků v českých a anglických učebnicích zeměpisu – Adéla MAREŠOVÁ
Adéla MAREŠOVÁ
Bakalářská práce
Porovnání nonverbálních prvků v českých a anglických učebnicích zeměpisu
Comparison of non-verbal elements in Czech and English geography textbooks
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená na porovnání nonverbálních prvků v českých a anglických učebnicích. V práci jsou porovnány učebnice zeměpisu pro základní školy od nakladatelství Taktik a Oxford. V této práci byla použita metoda komparativní. Cílem této práce je porovnání a analýza tří vybraných kapitol z českých a tří kapitol z anglických učebnic. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí …víceAbstract:
This bachelor thesis is focuses on comparison of nonverbal elements in Czech and English textbooks. In the paper geography textbooks for elementary schools from publishers Taktik and Oxford were compared. This paper uses comparative method. The goal of this paper is comparison and analysis of three chosen chapters of Czech and English textbooks. Thesis was divided into two main parts (theoretical and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Klára Vočadlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAREŠOVÁ, Adéla. Porovnání nonverbálních prvků v českých a anglických učebnicích zeměpisu. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Přírodovědná studia / Geografie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání nonverbálních prvků v českých a anglických učebnicích zeměpisu
Adéla MAREŠOVÁ -
Analýza nonverbálních prvků v českých učebnicích zeměpisu SŠ
Adéla MAREŠOVÁ -
Didaktické funkce nonverbálních prvků jako prostředek transformace učiva v učebnicích zeměpisu pro 2. stupeň základní školy
Tereza Labajová -
Kritéria výběru multimediálních učebnic
Michaela ELGROVÁ -
Kritéria pro výběr učebnic anglického jazyka na prvním stupni základních škol v Ústeckém kraji
Zuzana HOFOVÁ -
Analýza učebnic matematiky 1. stupně z pohledu učitelské praxe
Šárka Nováková -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Metoda tvorby učebnic zeměpisu pomocí analýzy učebnic zeměpisu a RVP ZV
Martin Weinhöfer