Bc. Jaromír Šetek

Bachelor's thesis

Marketingový mix a jeho realizace v procesu řízení podniku Škoda Auto

Anotácia:
Cílem bakalářské práce je analýza a popis marketingového mixu automobilové společnosti Škoda Auto, která je členem Volkswagen Group. Společnost v současnosti čelí problému vlastního růstu na úkor snížených tržeb společnosti Volkswagen. Proto se práce, kromě hledání možností vylepšení efektivity marketingu, soustředí na řešení sporu, které by poskytlo udržitelný růst bez povědomí jakéhokoli konfliktu …viac
Abstract:
The aim of the bachelor’s thesis is to analyze and describe marketing mix of Skoda Auto car company, a member of Volkswagen Group. The company currently faces a problem of growing at the expense of reducing Volkswagen’s revenue. Therefore the thesis, besides finding possibilities of marketing-effectiveness improvement, concentrates on solving this issue to provide sustainable growth without awareness …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
  • Vedúci: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jan Šíp

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích