Integrace dětí imigrantů do české základní školy – Bc. Ivana Pospíšilová
Bc. Ivana Pospíšilová
Bachelor's thesis
Integrace dětí imigrantů do české základní školy
Immigrant Children Integration to the Czech Primary School
Anotácia:
Tématem mé bakalářské práce je integrace dětí imigrantů do české základní školy. Cílem práce je popsat, jak probíhá integrace dětí imigrantů, do základní školy. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou dětí imigrantů, jejich integrací ve školním prostředí, strategickými dokumenty ohledně vzdělávání dětí imigrantů, podporou vzdělávání a přístupy učitelů při vzdělávání dětí imigrantů. Empirická …viacAbstract:
The topic of my bachelor thesis is Immigrant Children Integration to the Czech Primary School. The aim is to describe the integration progress of immigrant children into primary school. Theoretical part deals with the characteristics of immigrant children, their integration in school environment, strategic documents that involve the education of immigrant children, the support of education and teaching …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dehh2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2018
- Vedúci: Mgr. Klára Záleská
- Oponent: doc. PhDr. Dana Knotová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Education / Social Education and Counselling
Práce na příbuzné téma
-
Pronunciation of non-existent or different phonemes of Czech teachers teaching English at primary school and their influence on pupils pronunciation
Dominika Kopecká -
Teaching English to young learners: with the focus on Czech primary school teachers
Dominika Holubářová -
Základní škola
Jan Gorol -
Willingness to Communicate and Teacher Behaviour
Tereza Raková -
Information Communication Technologies in Teaching English as a Foreign Language: Teacher Perspective
Dev Raj Paneru