Analýza možností vstupu firmy BLAŽEK PRAHA a.s. na ruský trh – Lucie Ajgrmanová
Lucie Ajgrmanová
Master's thesis
Analýza možností vstupu firmy BLAŽEK PRAHA a.s. na ruský trh
The analysis of the possibilities of entry of the company BLAŽEK PRAHA, a.s. on the russian market
Abstract:
Cílem mé diplomové práce je na základě velmi důkladné analýzy ruského trhu zhodnotit možnosti vstupu společnosti BLAŽEK PRAHA, a.s. na ruský trh a navrhnout optimální marketingovou strategii vstupu. Úvodní kapitola je věnována firmě BLAŽEK PRAHA, a.s. Druhá kapitola obsahuje PEST analýzu ruského trhu. Třetí část popisuje expanzi firmy BLAŽEK PRAHA, a.s. na polský a slovenský trh a obsahuje možné příčiny …moreAbstract:
The aim of my master thesis is to analyse the possibilities of entry of the company BLAŽEK PRAHA, a.s. on the russian market and to propose the optimal marketing strategy for the entry. The first chapter introduces the company BLAŽEK PRAHA, a.s. The second chapter contains the PEST analysis of the russian market. The third chapter describes the expansion of the company on the polish and slovak market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 2. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24080
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2011
- Supervisor: Miroslava Zamykalová
- Reader: Ladislav Blažek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24080
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Measuring the Impact of Real Estate Credit Expansion on the Chinese Economy (2008 - 2018)
Pan Jiahao -
The Expansion of the Company Pošta bez hranic on the Hungarian Market
Natálie Křepelková -
Expansion to Foreign Market
Daria Dzugan -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Franchising as a mode of entering a foreign market in the hotel industry
Veronika Kleeva -
Foreign Market Selection and Market Entry Strategy for a Small Czech Company
Sylva Uličná -
Expanze e-shopu na zahraniční trh
Ševela Ševela -
Expanze vybrané firmy na zahraniční trh
Vanesa Sněhotová