Analýza možností vstupu firmy BLAŽEK PRAHA a.s. na ruský trh – Lucie Ajgrmanová
Lucie Ajgrmanová
Diplomová práce
Analýza možností vstupu firmy BLAŽEK PRAHA a.s. na ruský trh
The analysis of the possibilities of entry of the company BLAŽEK PRAHA, a.s. on the russian market
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je na základě velmi důkladné analýzy ruského trhu zhodnotit možnosti vstupu společnosti BLAŽEK PRAHA, a.s. na ruský trh a navrhnout optimální marketingovou strategii vstupu. Úvodní kapitola je věnována firmě BLAŽEK PRAHA, a.s. Druhá kapitola obsahuje PEST analýzu ruského trhu. Třetí část popisuje expanzi firmy BLAŽEK PRAHA, a.s. na polský a slovenský trh a obsahuje možné příčiny …víceAbstract:
The aim of my master thesis is to analyse the possibilities of entry of the company BLAŽEK PRAHA, a.s. on the russian market and to propose the optimal marketing strategy for the entry. The first chapter introduces the company BLAŽEK PRAHA, a.s. The second chapter contains the PEST analysis of the russian market. The third chapter describes the expansion of the company on the polish and slovak market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24080
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2011
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Ladislav Blažek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24080
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Measuring the Impact of Real Estate Credit Expansion on the Chinese Economy (2008 - 2018)
Pan Jiahao -
The Expansion of the Company Pošta bez hranic on the Hungarian Market
Natálie Křepelková -
Expansion to Foreign Market
Daria Dzugan -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Franchising as a mode of entering a foreign market in the hotel industry
Veronika Kleeva -
Foreign Market Selection and Market Entry Strategy for a Small Czech Company
Sylva Uličná -
Expanze e-shopu na zahraniční trh
Ševela Ševela -
Expanze vybrané firmy na zahraniční trh
Vanesa Sněhotová