Čeština a jiné jazyky v české reklamě – Bc. Alena Menclová
Bc. Alena Menclová
Master's thesis
Čeština a jiné jazyky v české reklamě
Czech and other languages in the Czech advertising
Anotácia:
hotelová. Praha: 2014. 60 s. Cílem práce je posoudit problematiku používání českého jazyka a jiných jazyků v české reklamě.Abstract:
This thesis deals with a problem adjudication in the usage of the Czech and other languages in the Czech advertising.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12457/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2015
- Vedúci: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MENCLOVÁ, Alena. \textit{Čeština a jiné jazyky v~české reklamě}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/mqofv7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Problems in Teaching Foreign Languages at Secondary Vocational School
Barbora Burianová -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company
Barbora BLAŽKOVÁ