Nyvanrady So
Bakalářská práce
Fast Fashion Consumer Behaviour
Abstract:
Fashion is the way we dressed and wear, which allows us to convey the message of who we are, our personality, roles, culture, and even status. There are many type of fashions, but we have seen one which rise tremendously over the past 20 years, fast fashion. Main keywords for fast fashion is cheap, speed, and trend. With it fast speed design and releasing to the market within a week time, it allows …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
The Role and Impact of Consumer Behavior
Yuandi Cheng -
Music in the Time of COVID-19 - Consumer Behavior of the User of Streaming Services
Otakar Kšír -
Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
Martina Möstl -
The impact of social media on consumer behavior: A study of young adults
Salih Demirkiran -
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
Sabina Rzayeva -
Impact of greenwashing (marketing) on consumer behavior
Stephanie Aduku -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Marketing and Consumer Behavior; The Impact of Branding
Ali Karimli
Název
Vložil
Vloženo
Práva