Bc. Iva Katrušáková

Master's thesis

Vizuální vnímání světa: Úloha reklamy v uměleckém procesu

Visual Perception of the World: Role of Advertising in the Artistic Process
Anotácia:
Reklama nás obklopuje, v dnešním světě je všude, kam se podíváme. Jak moc reklamu vnímáme a do jaké míry se stává naším estetickým kódem? Cílem diplomové práce je, aby žáci kriticky vnímali reklamu a uvědomovali si její přítomnost. Práce se v první řadě snaží objasnit vizuální aspekty reklamy a to především v oblasti grafického designu — konkrétně se zaměřuje na plakát. Řeší, jaký vliv má plakát na …viac
Abstract:
Advertising surrounds us in today´s world, and it appears everywhere we look. How much do we perceive advertising, and to what extent does it become our aesthetic code? The aim of this thesis is to teach students to perceive advertising critically and become aware of its presence. This thesis deals with explaining of the visual aspects of advertising, especially in the field of graphic design. Specifically …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
  • Vedúci: Mgr. Martina Želazková
  • Oponent: Mgr. Jan Špaček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Estetic Education