Interpretace online spotřebitelského chování z perspektivy neurovědy o spotřebiteli - mezigenerační studie – Ing. Anida Krajina, Ph.D.
Ing. Anida Krajina, Ph.D.
Doctoral thesis
Interpretace online spotřebitelského chování z perspektivy neurovědy o spotřebiteli - mezigenerační studie
Interpretation of online consumer behaviour from the consumer neuroscience perspective - cross generational study
Anotácia:
Cílem práce je prezentace výsledků empirického výzkumu věnovaného chování spotřebitelů, zacíleného na zkoumání vizuálních preferencí a vzorců chování v online prostředí a porovnání výsledků u dvou generací (generace Y a generace Z) zkoumaných osob. Empirický výzkum využívá eye-tracking, doplněný hloubkovými rozhovory a metodu laddering s využitím modelu means-end-chain pro zkoumání hodnot obou generací …viacAbstract:
The aim of this dissertation is to reveal the results of empirical research on consumer behavior, more precisely, visual attention and behavioral patterns in online environment and compare the results between two generations (Generation Y and Generation Z). Empirical research was conducted by using eye tracking, complemented with in-depth laddering interviews based on the means-end chains model, in …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w7w7x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedúci: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Dr. Melika Husić- Mehmedović, Univ.-Doz. Mag. Dr. Claus Ebster, MBA, MSc
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRAJINA, Anida. \textit{Interpretace online spotřebitelského chování z perspektivy neurovědy o spotřebiteli - mezigenerační studie}. Online. Dizertačná práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Economics and Administration. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/mreg0i/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationDoctoral programme / odbor:
Economy and Management (4-years) / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Eye-tracking a jeho využití v marketingu
Kristína Macíková