Filip Kapusta

Bachelor's thesis

Analýza spokojenosti zákazníků ve veřejné dopravě

Analysis of passenger satisfaction on public transport
Abstract:
Cílem této práce je analyzovat spokojenost cestujících Dopravního podniku města Brna a navrhnout vhodná opatření pro odstranění problémových míst, která by mohla vést ke zvýšení spokojenosti cestujících. K dosažení stanoveného cíle práce byla provedena rozsáhlá rešerše vědecké literatury, jejíž poznatky jsou obsahem teoretické části práce. Metodologická část je věnována aplikaci zvoleného modelu při …more
Abstract:
This thesis aims to analyse the passenger satisfaction of the Dopravní podnik města Brna and to propose appropriate measures to eliminate problem areas that could lead to increased passenger satisfaction. To achieve the stated objective of the thesis, extensive research of scientific literature was carried out, the findings of which are the content of the theoretical part of the thesis. The methodological …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2024
  • Supervisor: Mgr. Ing. Ondřej Špetík, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Business Management / Business Management