Analýza spokojenosti zákazníků ve veřejné dopravě – Filip Kapusta
Filip Kapusta
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků ve veřejné dopravě
Analysis of passenger satisfaction on public transport
Abstract:
Cílem této práce je analyzovat spokojenost cestujících Dopravního podniku města Brna a navrhnout vhodná opatření pro odstranění problémových míst, která by mohla vést ke zvýšení spokojenosti cestujících. K dosažení stanoveného cíle práce byla provedena rozsáhlá rešerše vědecké literatury, jejíž poznatky jsou obsahem teoretické části práce. Metodologická část je věnována aplikaci zvoleného modelu při …moreAbstract:
This thesis aims to analyse the passenger satisfaction of the Dopravní podnik města Brna and to propose appropriate measures to eliminate problem areas that could lead to increased passenger satisfaction. To achieve the stated objective of the thesis, extensive research of scientific literature was carried out, the findings of which are the content of the theoretical part of the thesis. The methodological …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/lkxx1/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Ing. Ondřej Špetík, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Analysis of Relationship between Czech On-line Banking and Client Satisfaction
JieWang Yan -
Satisfaction and motivation of employees in the Czech and Foreign Company
Vladimíra Olivia Gáborová -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka
Lukáš Beran -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Zuzana Plemeníková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Ivo Pospíšil -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Jana Skřivánková -
Návrh atributů nového či inovovaného produktu pomocí Kano modelu
Natália Kubicová