Výuka matematiky u žáků s lehkým mentálním postižením na 2. stupni ZŠ – Olga MINÁŘOVÁ
Olga MINÁŘOVÁ
Bachelor's thesis
Výuka matematiky u žáků s lehkým mentálním postižením na 2. stupni ZŠ
Education of the pupils with mild mental disability at the second grade
Abstract:
Úvod: Hodiny matematiky ve třídě s žáky s LMP na ZŠ jsou poněkud rozdílné oproti hodinám s pouze intaktními žáky. Jsou potřebné určité předpoklady vyučujícího, aby byly u všech žáků maximálně rozvinuty jejich matematické schopnosti. Žáka s LMP je možné vhodně vzdělávat na ZŠ hlavně díky PO. Cíl: Způsob realizace celého procesu výuky matematiky u žáků s LMP na běžné ZŠ. V rámci výzkumného šetření bakalářské …moreAbstract:
Introduction: Math lessons in a class of students with mild intellectual disability somewhat differ from lessons for non-disabled students. Certain teachers' prerequisites are necessary in order to fully develop the students' math abilities. A student with mild intellectual disability can be educated at primary and secondary school, mostly thanks to accommodations to support them. Objective: The method …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 6. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jaromír Maštalíř, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MINÁŘOVÁ, Olga. \textit{Výuka matematiky u žáků s lehkým mentálním postižením na 2. stupni ZŠ}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2019. Available from: https://theses.cz/id/mrotd1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MINÁŘOVÁ, Olga. Výuka matematiky u žáků s lehkým mentálním postižením na 2. stupni ZŠ. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / SPP-MV
Theses on a related topic
-
Vybrané úlohy prohlubující logické myšlení ve výuce matematiky 2. stupně ZŠ
Petra Hejdová -
Využití konverzační umělé inteligence ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
Adam König -
Využití aktivizačních výukových metod ve výuce matematiky na 2. stupni základních škol
Petra Vaňková -
Výuka matematiky u žáků se sluchovým postižením na 2. stupni základních škol
Petra Hedlová -
Využití interaktivní tabule ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
Alena Zborovská -
Výuka matematiky žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Lucie KABELKOVÁ -
Motivace žáků ve výuce matematiky 2. stupně ZŠ
Kateřina CUDRÁKOVÁ -
Proces začlenění vietnamských žáků na 1. stupni ZŠ
Eva Skopalová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights