Bc. Jana Němečková
Master's thesis
Distribuce a komunikace fair trade v ČR
Distribution and Communication of Fair Trade in the Czech Republic
Abstract:
Cílem této práce je identifikovat současnou pozici fair trade na lokálním trhu, provést její analýzu a stanovit doporučení, která by vedla ke zvýšení zájmu českého spotřebitele o fair trade komoditu, kávu. V teoretické části diplomové práce autorka seznamuje s historií fair trade ve světě. Vznik samotné myšlenky, její vývoj a podstatu celého systému. Zájem je dále soustředěn na situaci v ČR včetně …moreAbstract:
This diploma work aims to identify the current position of fair trade on the local market, analyse it and specify recommendations to drive the interest of Czech consumers in the fair trade commodity coffee. In the theoretical part of her work, the author introduces the history of fair trade in the world how the idea originated and developed, and explains the essence of the entire system. Then she turns …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Accessible from:: 18. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Němečková, Jana. Distribuce a komunikace fair trade v ČR. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Fair trade v kontextu společenských a environmentálních dopadů
Karolína Mikulová -
Marketingová komunikace fair trade
Michaela Nídlová -
Chování spotřebitele na trhu s Fair trade produkty
Martina Skulínková -
Marketingová komunikace značky Fair Trade
Lenka BLAŽKOVÁ -
Srovnání marketingových strategií konceptu Fair Trade v ČR a státech EU
David Palm -
Fair trade v marketingových komunikacích
Pavla KRUTÍLKOVÁ -
FAIR TRADE
Marina Augustínová -
Informovanost vysokoškolských studentů o hnutí fair trade
Zuzana VESELÁ